facebook
לוגו ניתאי גדול

קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה

האם אתם יודעים כי קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה הוא אחד מתנאי הסף לקבלת תעודת הוראה? זוהי דרישה שמגיעה ממשרד החינוך, כל המוסדות להשכלה גבוהה מחויבים ליישם אותה. כאשר אנו נכנסים לרזולוציה העמוקה של הדברים ניתן להבין מדוע חשוב שכל עובד הוראה יעבור קורס עזרה ראשונה. גם עובדי הוראה שנמצאים במערכת נדרשים לעבור חידודים להנחיות מפעם לפעם בהתאם לצורך. במאמר הבא נסביר לכם את החשיבות של הקורס הזה בהקשר של עובדי ההוראה. כמובן שאנו לא רק מדברים על המורים והמורות במערכת החינוך, אלא גם על הגננות, הגננים, סייעות וסייעים. כל מי שנמצא בתוך מערכת החינוך מחויב לעבור את הקורס הזה. כפי שתבינו ההשפעה של הקורס הזה יכולה להיות השפעה של חיים ומוות.

מדוע מורים צריכים לעבור קורס עזרה ראשונה?

  • כמו כל האזרחים במדינת ישראל, גם עובדי הוראה יכולים להשתמש בידע שהם צברו בקורס. אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מתי הוא ימצא את עצמו בסיטואציה בה הוא יעניק עזרה ראשונה. טוב לעבור את הקורס הזה למקרה בו יהיה עליכם לתפעל סיטואציה עד הגעת כוחות החירום שהוזעקו למקום.
  • ההורים שולחים את ילדיהם למוסדות החינוך בידיעה כי הם נמצאים בידיים הכי טובות שיש. אך מה קורה כאשר מתרחשת סיטואציה בה אחד הילדים זקוק לסיוע רפואי? עד הגעת כוחות ההצלה, עובדי ההוראה הם אלה שצריכים להעניק סיוע ראשוני. ברוב המקרים הסיוע הראשוני אמור להיות סיוע שיעשה את כל ההבדל.
  • עובדי הוראה יכולים להיות אלה שיאבחנו כל מיני בעיות בריאותיות אצל תלמידיהם. לעובדי ההוראה בבית הספר ובגנים ישנה חשיפה רציפה וממושכת לילדים לאורך זמן. הם יכולים לראות כל מיני דברים שונים שההורים לא שמים אליהם לב בגלל מגבלות שונות. זיהוי מהיר יאפשר תגובה אפקטיבית למציאות הקיימת.
  • אין מה להפסיד מכך שעוברים קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה. אם תסתכלו על תמונת המצב בכללותה יש לכם רק מה להרוויח מהקורס הזה. שווה לכם לעבור את הקורס כדי שתהיו תמיד עם האצבע על הדופק. כל עובד הוראה במערכת החינוך אמור להגיע עם ידע רב שהצטבר אצלו לאורך שנות העבודה.
מעוניינים בקורס עזרה ראשונה? לשיחת ייעוץ ללא התחייבות
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

מה לומדים במהלך קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה?

חשוב להגיד כי אין הבדל של שמיים וארץ בין קורס עזרה ראשונה למורים לבין קורס עזרה ראשונה רגיל. אל תחשבו כי מצפה לכם קורס שונה לחלוטין בהשוואה לקורסים אחרים. הבסיס של הקורס נשאר בדיוק אותו הבסיס, כאשר ישנן התאמות מסוימות המיועדות לצוות המורים. הרי המצבים בהם עלולים להיתקל המורים יהיו מגוונים לעומת אנשים שסתם עוברים ברחוב. ישנם המון מקרים ייחודיים לבית הספר, כאלה שהסבירות של מורה להתמודד איתם תהיה גבוהה. המורה מבחינתו צריך לדעת כי אין בעיה מסוימת שהוא לא ידע איך לתפעל אותה כמו שצריך.

מה לומדים במהלך קורס עזרה ראשונה לגננות ולמורים? ראשית מלמדים בקורס כיצד להעניק עזרה ראשונה במקרה של חבלה. בבית הספר ובגני הילדים ישנו סיכוי גבוה להתמודד עם ענייני חבלה מכל הסוגים. המורים וגם הגננות צריכים לדעת איך להעניק את הסיוע הרפואי הנדרש עם הציוד הנמצא בהישג יד. בו בזמן לומדים במהלך הקורס להעניק סיוע ראשוני גם במקרים של אובדן הכרה, חנק ולאלרגיה. כל אחד מהמצבים האלה יכול לתפוס אתכם לא מוכנים, וידרוש מכם מענה מהיר. התלמידים והילדים בגני הילדים נושאים אליכם את העיניים בתור המבוגרים האחראיים. אינכם יכולים לקחת את האחריות הזו כמובנת מאליה, תצטרכו לדאוג כי היא אכן תהיה נכונה בכל הנוגע למציאות. 

איך בוחרים מקום ללמוד בו קורס עזרה ראשונה?

  • ניסיון רב בתחום 

כולנו מבינים כי לא לכל מוסד לימוד יהיה ניסיון רב בלימוד קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה. מה שאתם צריכים לבדוק זה שלמוסד הלימוד שבחרתם יש ניסיון עשיר. בעקבות כך, יהיה לכם קל לדעת כי אתם יכולים לסמוך עליו בהקשר הזה. מוסדות לימוד מנוסים ילמדו טוב יותר לעומת מוסדות לימוד לא מנוסים.

  • המלצות של מורים

בא לכם לא להכניס את עצמכם להרפתקה פחות נעימה? כדי לבחור קורס עזרה ראשונה לגננות ולמורים יהיה עליכם לשמוע מה הם מספרים. יכול להיות שהם ימליצו על קורס מסוים, כזה שהם עברו אותו בעצמם. מצד שני הם יכולים שלא להמליץ על קורס לימוד משלל סיבות שנראות להם לנכון.

  • מועד הקורס

האם התזמון של הקורס מתאים לכם במסגרת העיסוקים הקבועים שלכם? המטרה היא שתוכלו להגיע לכל שיעורי הקורס מבלי להחסיר אף אחד מהם. כפי שאתם מבינים קורס עזרה ראשונה לעובדי הוראה הוא קריטי בשבילכם. לכן חובה להגיע לכל השיעורים, ולוודא כי הקורס מתקיים ביום ושעה אידיאליים.

  • עלות הקורס

כמה תהיו מוכנים לשלם על מנת לעבור קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה? המחיר של הקורס אינו אחיד ומשתנה בין הקורסים ובין מוסדות הלימוד. אנו מצפים מכם לבחור בקורס שהעלות שלו תהיה הגיונית. אין סיבה שתשלמו סכום מופקע על מנת ללמוד להעניק עזרה ראשונה במסגרת עבודתכם כעובדי הוראה.

מעוניינים בקורס עזרה ראשונה? לשיחת ייעוץ ללא התחייבות
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

איפה כדאי לעבור קורס עזרה ראשונה לגננות ומורים?

היכן למדתם את לימודי ההוראה שלכם? ככל הנראה עשיתם בדיקה מקיפה עד שמצאתם את מוסד הלימוד המתאים. הרי לכל מוסד לימוד להשכלה גבוהה יהיו מצד אחד יתרונות, אך מצד שני חסרונות. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי מוסד הלימוד בו תלמדו איך לתפקד בבית הספר או בגן ילדים יכשיר אתכם היטב. זה בדיוק אמור להיות השיקול שלכם כאשר אתם מחפשים מוסד לימוד שיספק לכם קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה. מדובר על מוסד לימוד שנדרש להכשיר אתכם לפעול תחת לחץ ולבצע משימה חשובה מאין כמותה

לכן אל תבחרו במוסד לימוד שלא יספק לכם בדיוק את מבוקשכם. אנו מדברים על מוסד לימוד מוכר שמכשיר מדי יום עובדי הוראה בדגש על מורים וגננות. כך תדעו כי תכני הקורס יתאימו לכם, והלמידה תהיה אפקטיבית וטובה. אין דבר יותר מתסכל מאשר לגלות באמצע הלימודים כי הקורס אינו מיועד לכם. על ידי בחירה נכונה כפי שהכרנו קודם לכן יהיה ניתן להגיע להצלחה מיטבית בהקשר זה.

כמה עולה לעבור קורס עזרה ראשונה לעובדי הוראה?

לא בטוח שאתם תהיו אלה שישלמו על קורס עזרה הראשונה אותו תעברו. אם מדובר על קורס עזרה ראשונה למורים ועובדי הוראה במסגרת הלימודים הוא נכלל בשכר הלימוד. אם תעברו את הקורס באופן פרטי יהיה עליכם לשלם את מלוא הסכום בהתאם להסכם הנקבע. ישנה אפשרות נוספת בה תעברו את הקורס במסגרת בית הספר או גן הילדים, התשלום יהיה עליהם. אנו מציעים לכם מראש להבין כמה בדיוק אתם הולכים לשלם על הקורס. הסכום יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים בסך הכל. העלות של הקורס משתנה בהתאם להיקף שלו ובהתאם לתזמון בו תבחרו ללמוד אותו. אך עליכם לקחת בחשבון כי ידע בהקשר של עזרה ראשונה מהווה כוח חסר תקדים. תוכלו להשתמש בידע על מנת להציל חיים בבית הספר וגם מחוצה לו.  

מעוניינים בקורס עזרה ראשונה? לשיחת ייעוץ ללא התחייבות
מלאו את הטופס ונציג יחזור אליכם בהקדם

לסיכום

לצערנו הרב, כמידי שנה המוני ילדים ואנשים נפגעים או חלילה מאבדים את חייהם בגלל תאונות, פציעות או אירועים מסכני חיים דוגמת אירועי לב או שבץ מוחי.  

קביעת  הרופאים, המקבלים את אותם נפגעים בחדרי המיון, הגורסת כי  “כל כך חבל, זה יכול היה להיגמר אחרת אילו רק היו מגישים להם עזרה ראשונה בזמן ” מסכמת את החשיבות העליונה שיש להגשת עזרה ראשונה וסיוע בשטח בזמן אמת, טרם הגעת האמבולנס והפרמדיקים. ההבדל בין שני הסנריומים הוא קריטי ומסתכם בשתי מילים: חיים או מוות. 

על אף העובדה  שידע בהגשת עזרה ראשונה והחייאה הוא ידע מציל חיים, למרבה הפלא אנשים רבים עדיין נמנעים מלהקיף את עצמם ברשת ביטחון יציבה  שמעניקה את אותה שליטה בסוגייה החשובה הזו. הסיבות להימנעות מרכישת הידע החשוב הזה יכולות להיות שונות ומגוונות: חוסר פניות לעניין, תפיסת חיים מוטעית מן היסוד של “לי זה לא יקרה”, אי ידיעה עד כמה קורסי ההכשרה נגישים ועלותם אינה יקרה על אף העובדה שמדובר בהכשרה שהיא בבחינת מעניקת חיים.

קפיצה לתוכן מעניין

בואו ללמוד יותר! הצטרפו לקורסים שלנו ברחבי הארץ: 054-2444533

נשמח לשמוע ממכם
רוצים ללמוד יותר? להזמין סדנא אליכם לבית או להגיע אלינו לכיתות הלימוד ברחבי הארץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עזרה ראשונה לרופאי שיניים

קורס עזרה ראשונה לרופאי שיניים הינו חשוב במיוחד שהרי שלל מצבי חירום יכולים לצוץ תוך כדי טיפול שיניים שגרתי. לכן, רופאי שיניים נדרשים לעבור קורסי עזרה ראשונה על בסיס קבוע כדי להחזיק בידע העדכני ביותר.

הקורס אותו עוברים הרופאים מחולק ל2- סוגים, ותלוי האם מדובר ברופא שיניים כירורג המטפל בהרדמה, או רופא מרדים
בלי קשר, או לא:

  1. קורס עזרה ראשונה סטנדרטי.
  2. קורס ACLS.
היכן עוברים את הקורס?

אנו בחברת ניתאי מציעים לכם 2 אפשרויות לנוחותכם:

  • הגעת מדריך עד אליכם למרפאה – חוסכים זמן ונסיעות ומקבלים מחיר משתלם במיוחד לכל צוות המרפאה
    (בהזדמנות זו יוכל המדריך לבדוק שתיק העזרה ראשונה שקיים אצלכם במרפאה עדכני ואין בו ציוד פג
    תוקף).
  • הגעה לקורסים שלנו ברחבי הארץ – יוכל להתאים בעיקר לרופאים ללא צוות רחב העובדים לבד.

מי צריך לעבור?: רופא שיניים, שינניות וסייעות.

מקבלים תעודה?

בהחלט. מוכרת ומאושרת.

מלאו את הטופס לשמיעת פרטים נוספים ללא התחייבות!
Call Now Button
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× איך אפשר לעזור?