facebook
לוגו ניתאי גדול

קורס עזרה ראשונה לסקיפרים

אף אחד לא חושב על פגיעה שהוא יוצא לשיט

כאשר אנשים יושבים על יאכטה ומבלים שעות עם אנשים שקרובים אליהם, צוברים חוויות וזכרונות שיישארו עימם לכל החיים הם לבטח לא חושבים מי יטפל בהם כאשר יפקוד אותם חלילה אירוע חירום רפואי. כאשר אכן יקרה אירוע שכזה מוטלת האחריות על הסקיפר (משיט הספינה) לשמור על בטיחותם ובריאותם של המבלים שנפגעו בשיט לא משנה היכן הם בעולם יוון, פורטוגל, או שטים בחופי ישראל.

חלק מרכזי ואינטגרלי מהכשרתו של הסקיפר (קורס משיטים) הוא קורס עזרה ראשונה לסקיפרים. מטרתו של הקורס היא להקנות ידע מקיף ומיומנות רחבה לטיפול במצבי חירום רפואיים שונים, העלולים לפקוד את הסקיפר והשוהים בשיט בעת שהייתם בלב ים.

הקורס מקנה מיומנויות חשובות למגישי עזרה ראשונה בנושא החייאה בסיסית ועזרה ראשונה בלב ים. זאת על מנת למנוע הידרדרות של החולה/פצוע עד להגעתם של הצוותים הרפואיים. במסגרת הקורס, ילמדו החניכים על מצבי החירום השונים שהם עלולים להיתקל בהם.

בנוסף, הם יבצעו תרגולים רבים כמו – החייאה, חבישות, קיבועים ועוד. זאת במטרה שבעת הצורך, יוכלו לזהות את סוג הפגיעה ובהתאם יעניקו את הטיפול הרפואי הראשוני הנדרש במהירות תוך שמירה על מקצועיות.

קורס עזרה ראשונה לסקיפרים בים המסוכן

הים, כידוע לכולנו טומן בחובו לא מעט סכנות. לסקיפר ולשוהים בלב הים, אין את היכולת לצפות מראש מצבי חירום רפואיים. זאת אחת מהסיבות העיקריות לכך שעל המשיט לעבור הכשרת עזרה ראשונה. הכשרה שתאפשר לו לתת את המענה הדרוש לקבוצה במידה וצריך.

על פי רוב, ייאלץ הסקיפר להתמודד עם אנשים אשר חטפו מחלות ים. עליו לדעת כיצד לטפל בחברי הקבוצה בשיט אשר סובלים ממחלות הים ולאבחן זאת בהקדם כדי להקל על כאבם.

הסקיפר אף עלול להיחשף ולהיתקל באירועים נוספים ופחות שכיחים. שוהים בשיט עלולים לחטוף התקף חרדה ולהיכנס לפאניקה.

כאן נמדדת אחריותו של הסקיפר. עליו להרגיע אותם, לטפל בהם כנדרש ולדאוג לבטיחותם עד הגעת צוות רפואי מקצועי. מעבר למחלות הים והתקפי החרדה, השוהים בשיט עלולים לסבול מהתייבשות, טביעה, פציעות שונות בעת תאונה ומצבי חירום לבביים או נשימתיים.

מקרי חירום מסוג זה הם בגדר מסכני חיים. חשוב להדגיש כי בעת שיט, הקבוצה והסקיפר שוהים בלב הים. לכן, זמני ההגעה של הצוותים הרפואיים המקצועיים ארוכים יותר מאשר במקרים אחרים.

דבר אשר מגביר ומגדיל את אחריות הסקיפר למנוע הידרדרות של החולה/פצוע עד להגעתם של הצוותים הרפואיים בעת אירוע חירום רפואי.

מקרי החירום שהם בגדר מסכני חיים אמנם פחות נפוצים אך בדיוק בשל כך חשוב שהסקיפר יהיה מתורגל ומנוסה בתפעולם. לאור העובדה שלא לעיתים קרובות יוצא לסקיפר להיחשף ולטפל באירועים מסוג זה, הן זה הכרחי עבורו לבצע רענון קורס עזרה ראשונה לסקיפרים.

הדבר חשוב לשם מקצועיות הסקיפר והצלת חיי אדם. רענון קורס העזרה הראשונה לסקיפרים אף יתרום לביטחונו העצמי של הסקיפר ויכין אותו באופן הטוב ביותר להתמודד עם מקרי חירום רפואיים שאליהם הוא עשוי להיחשף.

הסקיפר – נושא האחריות על המפליגים בשייט

הסקיפרים עובדים יום יום מול כמות גדולה של אנשים. אנשים אשר שילמו ממיטב כספם כדי ליהנות מחווית שיט מושלמת, כמובן בציפייה לחזור בשלום. מעבר ליכולות הקשורות בתפעול והשטת הספינה חשוב שהסקיפר ידע להשרות ביטחון לשוהים בשיט. בייחוד בעת אירוע חירום רפואי שעלול לצוץ באופן פתאומי. רענון קורס עזרה ראשונה יכול לחלוטין לענות על צורך זה. על כל סקיפר לזכור היטב כי בלב הים, הרחק מצוותים רפואיים מקצועיים הוא הסמכות הבלעדית לשמירה על בטיחותם ובריאותם של השוהים השיט ואף שלו עצמו.

קפיצה לתוכן מעניין

בואו ללמוד יותר! הצטרפו לקורסים שלנו ברחבי הארץ: 054-2444533

נשמח לשמוע ממכם
רוצים ללמוד יותר? להזמין סדנא אליכם לבית או להגיע אלינו לכיתות הלימוד ברחבי הארץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עזרה ראשונה לרופאי שיניים

קורס עזרה ראשונה לרופאי שיניים הינו חשוב במיוחד שהרי שלל מצבי חירום יכולים לצוץ תוך כדי טיפול שיניים שגרתי. לכן, רופאי שיניים נדרשים לעבור קורסי עזרה ראשונה על בסיס קבוע כדי להחזיק בידע העדכני ביותר.

הקורס אותו עוברים הרופאים מחולק ל2- סוגים, ותלוי האם מדובר ברופא שיניים כירורג המטפל בהרדמה, או רופא מרדים
בלי קשר, או לא:

  1. קורס עזרה ראשונה סטנדרטי.
  2. קורס ACLS.
היכן עוברים את הקורס?

אנו בחברת ניתאי מציעים לכם 2 אפשרויות לנוחותכם:

  • הגעת מדריך עד אליכם למרפאה – חוסכים זמן ונסיעות ומקבלים מחיר משתלם במיוחד לכל צוות המרפאה
    (בהזדמנות זו יוכל המדריך לבדוק שתיק העזרה ראשונה שקיים אצלכם במרפאה עדכני ואין בו ציוד פג
    תוקף).
  • הגעה לקורסים שלנו ברחבי הארץ – יוכל להתאים בעיקר לרופאים ללא צוות רחב העובדים לבד.

מי צריך לעבור?: רופא שיניים, שינניות וסייעות.

מקבלים תעודה?

בהחלט. מוכרת ומאושרת.

מלאו את הטופס לשמיעת פרטים נוספים ללא התחייבות!
Call Now Button
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× איך אפשר לעזור?