facebook
לוגו ניתאי גדול

מה זה מיינדפולנס ומהם יתרונותיו?

לימודים nlp ותרגול מיינדפולנס הפך להיות פופולארי ונפוץ בשנים האחרונות במקומות רבים בעולם. גם בישראל ניתן לראות המון אנשים שמתרגלים זאת ונהנים מהיתרונות הרבים של פעולה זו. אם הגעתם עד לכאן סימן שמסקרן אתכם לדעת אילו יתרונות טמונים בתרגול מהסוג הזה. בכל זאת לא תרצו למצוא את עצמכם חוזרים פעם בדיוק אל אותה הנקודה. אנו כאן על מנת להציג לכם את היתרונות של מיינדפולנס כדי שתוכלו להנות מהם. אין סיבה שתמצאו את עצמכם במציאות בה אתם לא משיגים את היתרונות של פעילות זו. לא בכל יום ניתן לעשות פעילות שמביאה איתה יתרונות רבים, הרבה יותר מכל פעילות אחרת. אך לפני שנציג את היתרונות נרצה להסביר לכם בדיוק מה כוללת בתוכה הפעילות הספציפית הזו.

מה זה מיינדפולנס?

נגיד כי אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת לבצע תרגול מיינדפולנס. התרגול מטרתו העיקרית תהיה לאפשר לכם להיות קשובים למה שקורה סביבכם. על ידי הקשבה למה שקורה מסביב יהיה ניתן להשיג את השלווה ואת הרוגע הנדרש. יש כאלה שלא נהנים מהמציאות שאופפת אותם, הם תמיד שוכחים לקחת לעצמם רגע הפסקה. כמובן שלעצירה היזומה הזו יש יתרונות רבים שאותם חובה להציג בפניכם. כך גם אתם תוכלו להגיע למצב בו אתם נהנים מהיתרונות הרבים של האופציה הזו. יכול להיות כי תרגול אחד ביום יביא אתכם למקום שעד לא מזמן היה נראה לכם כמעט בלתי אפשרי ליישום. מה תוכלו להרוויח אם תעצרו כמה דקות על מנת לנשום ולתרגל תרגול מדיטציה? 

התמודדות עם הפרעות אכילה

מחקרים מראים כי מיינדפולנס משפר את היכולת של המתרגלים להבחין בין אכילה רגשית לאכילה חיונית. כך לא תמצאו את עצמכם במציאות בה אתם אוכלים מעבר למה שנדרש. אכילה היא צורך קיומי, עם זאת חלקנו לא מבינים מתי מדובר על צורך קיומי ומתי מדובר על רצון רגשי. כאשר עוצרים רגע על מנת להבין מה בדיוק קורה יהיה אפשר לשים את האצבע על ההבדלים. תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם במציאות בה אתם שולטים בהרגשתכם האישית. לא תגיעו למצב בו אתם אוכלים מעבר למה שאתם צריכים או רוצים לאכול. הזדמנות מעולה להחזיר את המצב לקדמותו, ואת המשקל לנורמה הרצויה מבחינתכם.

הפחתת תחושת החרדה והדיכאון

בימים אלה כולנו מתמודדים עם מצבים של חרדה ושל דיכאון. קשה מאוד לשמוע על אנשים שלא יצא להם להתמודד עם תחושה לא נעימה מהסוג הזה. כולנו מצפים ומקווים כי התחושות האלה יעברו במהרה, אך יהיה עליכם לעשות משהו בנידון. אחרי שהבנתם מיינדפולנס מה זה, קל להבין כיצד הוא מפחית את תחושת החרדה והדיכאון. בזכות התרגול תהיו יכולים להיות קשובים למה שקורה לכם מבפנים ולחקור זאת מקרוב. פתאום תוכלו להבין כי התגובות שלכם לא בהכרח יהיו תגובות פרופורציונלית. 

שיפור איכות השינה

נמאס לכם להתעורר בכל לילה כמה וכמה פעמים? יכול להיות שישנה בעיה שמונעת מכם לישון כמו שצריך. מיינדפולנס למתחילים ולמתקדמים הוכיח את עצמו כמשפר איכות שינה. מי שיתרגל את השיטה יראה כי המצב יתהפך וישתפר בצורה מהותית. תוכלו למצוא את עצמכם במצב בו אתם מצליחים לישון כמו שצריך בכל לילה מחדש. כולנו מבינים את החשיבות של שינה רציפה, בטח לפני ימים עמוסים וגדושים באירועים. ברגע שחווית השינה משתפרת בצורה מהותית יהיה ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות. דברים שאולי לפני כן היה לכם קשה עד כמעט בלתי אפשרי לעשות אותם.

איזון מידת הביקורתיות העצמית

לעולם לא תוכלו למצוא את עצמכם במציאות בה אתם לא תהיו ביקורתיים כלפי עצמכם. אך בחלק גדול מהמקרים הביקורתיות לא באמת תהיה אותנטית וכנה. יש כאלה שהם ביקורתיים כלפי עצמם מבלי שתהיה לכך כל הצדקה אמיתית. על ידי תרגול מיינדפולנס תוכלו לקבל הצצה אמיתית לנפש הפנימית שלכם. פתאום תוכלו לגלות את כל הצדדים החיוביים שעד לא מזמן לא הבחנתם בהם. יש כאלה שעבורם העניין הזה הוא עניין מהותי שיציל אותם בפני עצמם. ברגע שאתם תראו את הצדדים החיוביים בכם, גם האחרים יוכלו לראות אותם. מגיע לכם לאהוב את עצמכם ואת מה שאתם עושים בכל יום מחדש. 

עמידות גבוהה בפני כאבים כרוניים

מתמודדים עם כאב שחוזר על עצמו כל פעם מחדש? התמודדות עם כאבים כרוניים יכולה להיות התמודדות מעייפת שרבים לא מסוגלים להכיל אותה. בזכות מיינדפולנס תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה בהקשר הזה. אף אחד לא יכול להבטיח כי הכאבים יעלמו כלא היו. אך כן יהיה ניתן לראות הקלה משמעותית בעוצמת הכאב שחוזר על עצמו בקביעות. ברגע שעוצמת הכאב פוחתת יהיה ניתן להתעסק בכל מיני עניינים אחרים. עם הכאב יהיה קשה לראות דברים בצורה חיובית, אפילו אם יש המון כאלה. לכן אנו מציעים לכם לתרגל את השיטה הזו כדי שתוכלו להביא את עצמכם למקום טוב פי כמה.

קפיצה לתוכן מעניין

בואו ללמוד יותר! הצטרפו לקורסים שלנו ברחבי הארץ: 054-2444533

נשמח לשמוע ממכם
רוצים ללמוד יותר? להזמין סדנא אליכם לבית או להגיע אלינו לכיתות הלימוד ברחבי הארץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עזרה ראשונה לרופאי שיניים

קורס עזרה ראשונה לרופאי שיניים הינו חשוב במיוחד שהרי שלל מצבי חירום יכולים לצוץ תוך כדי טיפול שיניים שגרתי. לכן, רופאי שיניים נדרשים לעבור קורסי עזרה ראשונה על בסיס קבוע כדי להחזיק בידע העדכני ביותר.

הקורס אותו עוברים הרופאים מחולק ל2- סוגים, ותלוי האם מדובר ברופא שיניים כירורג המטפל בהרדמה, או רופא מרדים
בלי קשר, או לא:

  1. קורס עזרה ראשונה סטנדרטי.
  2. קורס ACLS.
היכן עוברים את הקורס?

אנו בחברת ניתאי מציעים לכם 2 אפשרויות לנוחותכם:

  • הגעת מדריך עד אליכם למרפאה – חוסכים זמן ונסיעות ומקבלים מחיר משתלם במיוחד לכל צוות המרפאה
    (בהזדמנות זו יוכל המדריך לבדוק שתיק העזרה ראשונה שקיים אצלכם במרפאה עדכני ואין בו ציוד פג
    תוקף).
  • הגעה לקורסים שלנו ברחבי הארץ – יוכל להתאים בעיקר לרופאים ללא צוות רחב העובדים לבד.

מי צריך לעבור?: רופא שיניים, שינניות וסייעות.

מקבלים תעודה?

בהחלט. מוכרת ומאושרת.

מלאו את הטופס לשמיעת פרטים נוספים ללא התחייבות!
Call Now Button
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× איך אפשר לעזור?