facebook
לוגו ניתאי גדול

איזה ציוד עזרה ראשונה חייב להיות בכל עסק?

עליכם להיות מוכנים לכל תרחיש בעסק, גם אם אינכם רוצים לזמן בעיות או צרות. הביטוחים השונים בעסק נועדו כדי לכסות אתכם במקרה של תביעה, עניין שאי אפשר להקל בו ראש. בו בזמן תצטרכו לדעת כי אתם ערוכים לטפל בעובדים או בלקוחות שנפצעים בתוך העסק. עד להגעת מגישי עזרה ראשונה, האחריות ברובה תהיה מוטלת על כתפיכם. אם הלקוחות הגיעו עד אליכם, מחובתכם לטפל בהם במידת הצורך. העובדים מצידם ירצו לדעת כי אתם המעסיקים ערוכים לכל מצב, עם ציוד עזרה ראשונה רלוונטי.

האם חובה להחזיק ציוד עזרה ראשונה בעסק?

צריך להגיד כי אף אחד לא מחייב את בעל העסק להחזיק בציוד עזרה ראשונה לתרחישים שונים. אך זה בהחלט משמעותי כאשר אתם רוצים להעניק תחושת שלווה לכל מי שמגיע אליכם. ברגע שיש ציוד המיועד להענקת עזרה ראשונה, הסיכוי כי המצב יצא מכלל שליטה יפחת. אתם אלה שבוחרים איזה ציוד תכניסו לעסק, מהי התמורה הצפויה ממנו. ככל שיהיה לכם יותר ציוד עזרה ראשונה בעסק, כך היכולות שיעמדו לרשותכם יורחבו. לכן אל תתפשרו על המינימום, תמיד תנסו להוסיף עוד דברים. מבחינתכם טוב להגדיל ראש, גם אם לא באמת תעשו שימוש במוצרים האלה באופן קבוע. 

ערכת עזרה ראשונה לעסק – הפתרון הפשוט ביותר

אין לכם מושג אריזה ציוד עזרה ראשונה אתם צריכים להכניס אל תוך העסק? בדיוק בשביל זה הכינו לכם ערכת עזרה ראשונה מוכנה המיועדת לעסקים מסוגים שונים. הערכה מגיעה בגדלים שונים, ובכל אחת מהן תמצאו מבחר ענק של אפשרויות. הערכה תחסוך לכם כאבי ראש, ותאפשר לכם להעניק סיוע ראשוני בכל פעם בהתאם לצורך. עדיין יש את אלה שתמיד מעדיפים להיות אלה שבוחרים לעצמם את הציוד שיוכנס לתוך העסק. אך אם אין לכם חשק לבחור בעצמכם, ערכת עזרה ראשונה בהחלט תעשה את העבודה בהקשר הזה. 

ציוד עזרה ראשונה שחובה בכל עסק

ציוד חבישה – אחד מהדברים השימושיים ביותר בכל תיק עזרה ראשונה יהיה ציוד חבישה. אנו כמובן לא מדברים רק על תחבושת רגילה המאפשרת חבישה סטרילית. אלה גם משולשי בד, תחבושות לחץ ועוד רשימה ארוכה של אפשרויות. לכל אחת מהאפשרויות הללו יהיה שימוש שונה, והתמורה תהיה גבוהה ממה שאתם מסוגלים לדמיין נכון לעכשיו.

ציוד חיטוי – בעסקים רבים העובדים או הלקוחות עשויים לקבל כוויה מסיבות שונות. ציוד חיטוי אמור להיות ציוד משלים למוצרי החבישה, שבלעדיו לא תוכלו להעניק טיפול לפצע. פצעים שלא מקבלים מענה מידיי וחיטוי אפקטיבי עלולים להזדהם. לכן עד להגעת פרמדיקים מנוסים מוטב כי תעניקו טיפול ראשוני כדי למנוע מהמצב לצאת מכלל שליטה. 

תרופות ללא מרשם – עוד דבר בסיסי שחייב לכל בכל בית עסק הוא תרופות ללא מרשם. מדובר לרוב על תרופות בסיסיות, כאלה שבאמצעותן תוכלו להעניק מענה ראשוני לבעיות שונות. בלי תרופות מרשם המציאות עשויה לצאת משליטה, ולא תהיה לכם היכולת לתת מענה לבעיות הקיימות. נציין כי תרופות מרשם אי אפשר להחזיק בתוך העסק, הן אמורות להינתן רק בהמלצת רופא. 

ציוד טראומה – עוד סיבה להחזקת ציוד עזרה ראשונה בעסק תהיה מצבים של נפילות מגובה. לא פעם אנו שומעים בחדשות על עובדים שנפלו מגובה, ויכולות להיות לכך כל מיני סיבות. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה להחזיק מוצרי טראומה בהישג יד. אומנם צריך לדעת איך להשתמש בהם, אך יש ציוד בסיסי שתוכלו להשתמש בו בזמן אמת על מנת למנוע החמרה במצב. 

ציוד החייאהדפיברילטור הוא מכשיר רפואי המשמש למתן שוק חשמלי ללב על מנת להחזיר קצב לב תקין במהלך דום לב או הפרעות קצב מסוימות (דפיקות לב לא סדירות). הוא נמצא בשימוש נפוץ במצבי חירום, כגון בבתי חולים, אמבולנסים ומסגרות רפואיות אחרות, כמו גם יותר ויותר במקומות ציבוריים כמו שדות תעופה ומרכזי קניות שבהם קיים סיכון לדום לב פתאומי. דפיברילטורים פועלים על ידי מתן שוק חשמלי מבוקר ללב, שיכול לסייע באיפוס הפעילות החשמלית שלו ולאפשר לו לחזור לפעום כרגיל.

קפיצה לתוכן מעניין

בואו ללמוד יותר! הצטרפו לקורסים שלנו ברחבי הארץ: 054-2444533

נשמח לשמוע ממכם
רוצים ללמוד יותר? להזמין סדנא אליכם לבית או להגיע אלינו לכיתות הלימוד ברחבי הארץ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עזרה ראשונה לרופאי שיניים

קורס עזרה ראשונה לרופאי שיניים הינו חשוב במיוחד שהרי שלל מצבי חירום יכולים לצוץ תוך כדי טיפול שיניים שגרתי. לכן, רופאי שיניים נדרשים לעבור קורסי עזרה ראשונה על בסיס קבוע כדי להחזיק בידע העדכני ביותר.

הקורס אותו עוברים הרופאים מחולק ל2- סוגים, ותלוי האם מדובר ברופא שיניים כירורג המטפל בהרדמה, או רופא מרדים
בלי קשר, או לא:

  1. קורס עזרה ראשונה סטנדרטי.
  2. קורס ACLS.
היכן עוברים את הקורס?

אנו בחברת ניתאי מציעים לכם 2 אפשרויות לנוחותכם:

  • הגעת מדריך עד אליכם למרפאה – חוסכים זמן ונסיעות ומקבלים מחיר משתלם במיוחד לכל צוות המרפאה
    (בהזדמנות זו יוכל המדריך לבדוק שתיק העזרה ראשונה שקיים אצלכם במרפאה עדכני ואין בו ציוד פג
    תוקף).
  • הגעה לקורסים שלנו ברחבי הארץ – יוכל להתאים בעיקר לרופאים ללא צוות רחב העובדים לבד.

מי צריך לעבור?: רופא שיניים, שינניות וסייעות.

מקבלים תעודה?

בהחלט. מוכרת ומאושרת.

מלאו את הטופס לשמיעת פרטים נוספים ללא התחייבות!
Call Now Button
×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× איך אפשר לעזור?